onsdag 22 september 2010

regn regn regn....

Dåligt med Betraktelser på ett tag nu men höstens jävla regnande och baksmällan efter jamen har gjort mig lite less. Men jag har en grej som jag har hängt upp mig lite på.
3 pegs. Plötsligt ser man Nathan Williams och Garret Reynolds figurera med denna lite märkliga kombination. Visst det kan väl vara sjysst att kunna göra en opposite smith men va fan. 2 eller 4 eller inga känns väl mest naturligt? Antingen grindar du på en sida, alla sidor, eller inte alls. Det är väl lite som bisexualitet antar jag. Du kan liksom inte riktigt bestämma dig om du gillar att ta den i röven eller inte.

Seth Kimbourough (stavning) har ju kört det länge och är liksom ursäktad. Av oförklarliga anledningar är det okej på honom. Men i övrigt...Jag vet inte.

Och till er som tänker börja med: Buuuhuuhu det är BMX man köra hur man vill bla bla bla bla.
Själklart får ni det men jag behöver inte tycka om det!

Inga kommentarer: