fredag 21 januari 2011

Granskning



Äntligen dags för Classic Childstore rullen. Den skall granskas! Eftersom jag är en anonym svinpäls som inte kan göra film eller cykla kommer jag naturligtvis thrasa allt som jag inte gillar! Hejdlöst.
De som kan vara beredda på en uthängning är naturligtvis filmmakaren. Jag har ju blivit lovad här på bloggen att det inte skall vara en orgie i bögiga filmburns.

Robert Nikula Edsman- Högt ställda förväntningar efter Sammes förra film och div man har sett på Burger King. Leverans tack!

Beach- ...Jag vet inte riktigt vad jag säga. Hans del måste liksom vara mindblowing annars kommer jag ta min hand ifrån honom.

Tumult Stern- Jag förväntar mig ett jävla grindfyrverkeri! Sen kan han få frisedel om det inte är 100% eftersom han är gammal, färdigbevisad och gjort mycket för bmx ändå.

Harry Lilja- Vet jag för lite om för att egentligen kunna förväta mig så mycket. Men jag hoppas på glada överaskningar och ett minimum av "ta den i röven no-handers"

Adde Apa Malmberg- Helt ärligt så är han ju typ bäst. Men. Men. Det har varit eeeen deeeel upprepningar i den senaste median med honom. Truck, tuck, whip och flair kanske duger på Skogås jammet. Men för att få 5 ögon av 5 möjliga så måste det hagla av nyheter.

Så om ni hinner läsa detta: Skynda er att redigera om och filma nytt om ni tror att det saknas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

granska nu och sluta fjäska för tumult.

Betraktaren sa...

Vassego!
(fjäska och fjäska, rescpect due)