söndag 7 augusti 2011

Will the real Bmx Betraktaren please stand up!

Efter en i princip inläggsfri sommar så tänkte jag ösa ur mig nu.
Till att börja med så har jag haft en hyfsad sommar fylld av BMX och andra tvivelaktiga aktiviteter. Min höjdpunkt var väl när jag kände att jag kunde cykla till 100% igen, och min lågpunkt var väl när jag vaknade på helt fel plats med smaken av spya i munnen. Alla spekulationer om vem jag är har hittills varit helt fel, nej jag är inte bög fast jag tycker det är roligt med KUK. Och jag ringer inte folk för intervjuer mitt i natten. Eventuellt kanske jag finns på Facebook snart hehe

Men vi ska inte bara prata om mig vi ska titta på lite edits som har kommit också. Här vill jag passa på att säga att jag har missat en del och jag har ingen stab som hjälper mig.

Adde Apa har varit i TÖskland och härjat den här editen för Carhartt

Så bra kört så välproddat, men jag undrar egentligen bara varför hans T-shirt är så jävla stor i vissa klipp? Borde man inte kunna få rätt storlek om man har spons?

Sen har ju Stern varit i farten igen

Jesper Stern - Summer: Mostly Jibbers from TMLTech on Vimeo.

Det var väl mest jibbers men eftersom förväntningarna tas ned av titeln så tyckte jag att det var en bra bit. Nu råkar jag veta att Jeppe kör en Federal Morrow ram så det gör det ju ännu skojigare att han kör looken "keps med hår" a'la Ty Morrow.

Även här får man se lite Morrow-keps och ett Roskelly-ish trick med Stern och en massa upptåg med Lille-Tjocke


Det var allt jag orkade med just nu förutom att alla måste se den senaste Stevie Churchill editen.
På återseende snart nu när jag är i stan och ute på nätet!

2 kommentarer:

Mike sa...

Adde, duktig som vanligt, lite många flairs kanske?

Jeppe är alltid kul att se.

konsp sa...

adrians t-shirt va fan alltså!


jeppe är bikecontrol den där manualen hade ingen annan gett sig på!