måndag 20 december 2010

Slut för i år

Dåligt med bloggande men fullt upp på jobbet och andra aktiviteter har tagit all min tid.
Snart åker jag till fjällen så det bli inget mer i år. Inför 2011 så tänker jag hålla koll på http://www.tumultbmx.com/
för och se om det kommer någon årets lista. Nej jag tänker inte börja videoblogga, jag tänker inte heller börja köra med 3 pegs eller broms eller 4piece styre eller nån annan märklig trend.
Förhoppningsvis kommer våren snabbt och effektivt nästa år. Inomhushallar suger.

Fast om ni fick välja mellan att bara köra i en väldigt bra inomhus hall resten av livet eller bara köra en halvbra streetspot med perfekt väder jämnt vad skulle ni ta?

Gott Nytt År vi hörs i Januari!
/Betraktaren

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar med spänning på nästa sändning!

Bolla bolla//Majo