måndag 16 maj 2011

JAG VILL HA MARTIN DTS MAILADRESS!!!

9 kommentarer:

Majo sa...

martindete@hotmail.com

Betraktaren sa...

Jag har mailat honom på den men han vääääääääägrar svara!

Anonym sa...

ne jag vägrar inte. har bara inte någon dator eller internet och orkar inte skriva allt med telefonen.
planerar att samla ihop bröderna rahm och några drycker så svaren kanske blir lite roligare. håll tillgodo det kommer inom kort!
och förlåt att jag inte har svarat

Betraktaren sa...

Det låter som mycket bra plan!
Jag ser fram emot det, väv gärna in egna frågor etc som framkommer från Team Rahm i fyllan och villan!

oscar. sa...

teamrahms fråga nr: 1 varför är du så stark martin men har så liten tröja och ändå är rädd för oscar den mest blekfete teamrahmarn?

Anonym sa...

Det handlar om respekt.

Rigmund III sa...

hur gör man för att "suga en röv"?

Grünet sa...

Jag brukar anfalla problemet bakifrån

Anonym sa...

Man behöver två saker!
Ett: en tratt
Två: antagligen en hyggligt stor mängd sprit


Martin