fredag 10 juni 2011

Bögslick i naveln, och en försvarlig mängd bunnyhop trucks.

Här kommer två filmer till från Staden Knugar 2011. Umeå/Norrlands killarna är ju för jävla duktiga.
Men som sagt det går inte att bedömma det här som vanliga edits. Men lite kommentarer har jag ju ändå...
Jag vill inte se riktigt så mycket av Tates kuk, 360n ut i vattnet i Bomba/Randomtits var bland det ballaste jag har sett, jag blev sjukt sugen på att testa den. Man undrar ju om det urartade efter att kameran stängdes av när Dethlife  SHBOHSsög Jäger från varandra... Det är ju alltid en kul att se DT hoja (VAR ÄR MIN INTERVJU!!!!??!?!?!) och Jontes lätt överskjutna 360 på spinen hahaha.

Det var ju kul att ni hade kul när jag hade tråkigt! Hade det inte varit för internet och den ädla konsten att runka så hade jag blivit tokig vid det här laget!

Ja ja titta själva istället fast ni säkert redan har gjort det

Stadens Kungar 2011 - Randomtits from Bomba Productions on Vimeo.



Stadens Kungar 2011 - SHBOHS from Johan Nordberg on Vimeo.



Stadens Kungar 2011 - DETH LIFE from Deth-Life on Vimeo.


gammal goding

7 kommentarer:

pontus sa...

det är SHBOHS som shottar jäger.

Betraktaren sa...

My misstake!

Anonym sa...

SLAP HAR OCKSÅ EN EDIT UTE...

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=ue0kK6_31y0&feature=player_embedded

Stadenskungar editen

http://www.youtube.com/watch?v=0GLm-IIMj2k&feature=related

På kvällen i gävle!

Betraktaren sa...

Ha hah hah hah
Se där ja!

SLAP crew missade jag helt. Var inte LUCIB med också?

Pontus sa...

http://dethlife.tumblr.com/post/6414926402/stadens-kungar-2011-gavle

Alla edits ligger där

Anonym sa...

Det kommer snart något epic till din brevlåda





Martin DT