måndag 20 juni 2011

Freecoaster = stor KUK?

En spännande överrasking väntade mig idag när jag kollade av svensk bmx media.
En Peter Grünfeldt edit. Jag inleder med att ondgöra mig över att han precis som Reine borde ha sparat klippen till min film, men c est la vie eller hur fan det stavas.
En annan kul grej är ju att denna herre blev ju omnämd som en kandidat till störst balle tillsammans med Badjo. Och båda kör freecoaster...hmmm.

Annars var det väl bra som helhet, Stern på kamera och klipp och skojig åkning.
Får jag klaga (ja det får jag!) så var det väl lite väl jämnt. Allt var bra men inget som liksom stod ut eller var nån direkt banger. Men lite spelrum får man när man är 30+ och editen är döpt som den är.


Peter Grünfeldt in Peter Leker from TMLTech on Vimeo.

2 kommentarer:

Rigmund III sa...

T.S.K

oscar sa...

grynvalls gubbkuk äro icke fördold!