torsdag 13 oktober 2011

Kort och gott

Badjos Summer Klipp är här. Visste inte att det var en på gång men det var ju en glad överrasking.
Den är kort men sista grinden är riktigt svettig! Badjo verkar ha utvecklat stilen lite också. Inget super långsamt krypande freecostande utan lite speed (vegansk hets?) najs. Men det kan vara en av de märkligaste barspinsen jag har sett! Jag var tvungen att kolla flera ggr för att fatta vad det var kom fram till följande analys: B-man har en helt egen kast-stil kombinerad med en brutal "no pinch" benföring. Och som gelehallon på gräddglassen har han ovanligt mycket sadelstolpe. Kombinationen är_______fyll i ditt eget omdöme. Jag uttalar mig inte eftersom jag inte vill bli ihjälslagen av hans gigantiska penis.

Summer Cuts - Bahadır "Badjo" Güngör from Samuel Segawa on Vimeo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjaa betraktaren. skulle vilja se att du börjar blogga lite oftare då jag inte orkar med trollbmx-killen. han stavar som en idiot och skriver så jävla dumma grejjer. wääh

Anonym sa...

nu äre fan dags mä nå nytt!!!!

Anonym sa...

betraktarn.. NU äre dags å fixa lite nya inlägg! förfaaaan