måndag 10 oktober 2011

Power of the porrfilmsfrisyr

Jag ligger sjukt efter med allt bloggande. Förmodligen för att jag får knulla en del nuförtiden. Det är inte ens nån ide att försöka hinna ikapp så jag kliver på ngt dagsfärskt.

Dazang! Bästa cutten hittills! Sköna trick, snygg "lång snubbe stil" och ett inhopp av D.Öst. Finns inga inga riktiga klagomål förutom att jag blev lite obekväm i början under intro inzoomningen.

Ses på internet i en snar framtid!


Summer Cuts - Simon Pellfolk from Samuel Segawa on Vimeo.

2 kommentarer:

sneeky sa...

good shit! agree en av de bästa...

Du har ju dock missat Fårets DC video, aros videos,randomtits edits, slapteam trailern och lita annat roligt som hänt i bmx sverige.

peace

Betraktaren sa...

Jag har sett dem allihop jag har bara inte hunnit/kunnat /orka blogga om dem. Om valet står mellan att blogga om hur skojig en Slaptits edit är och knulla...så väljer jag idagsläget att knulla!