fredag 18 februari 2011

Majo vs the big black monster dick

Nedan ser ni Majo strax innan han gav sig i en brottningsmatch med en enorm svart penis. Jag tror att han vann.
Men. Det är inte därför han är på bild. Majo har förgyllt kommentarerna med roliga och insiktsfulla svar på mina inlägg. Jag vill lite som med Klas ta fram denna karlakarl i rampljuset lite. Jag vet ganska lite om honom förutom att han är tatuerad och verkar ha en 22tums BMKryss.....
Så ös på men till skillnad från den siste mohika...punkaren Klas så kan ni väl dänga till med lite negativt också. Trevlig Helg och akta er för stora svarta penisar.

9 kommentarer:

Rigmund III sa...

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/8132_103656619649782_100000163335660_99182_5309414_n.jpg

Anonym sa...

I fought the cock, and the cock won!
But I'm back för more, LETS GET IT ON!!!
But beware of the Bengala, Kid Bengala that is.

Tack på förhud// Majo

randomtitsbmx sa...

Gillar majonäs i fittan på brudar.
därav nickname!

Anonym sa...

Jo men till mitt försvar så har dä bara förekommit en gång. Men majonäs ä iofs gött till dä mesta.
Förresten fråga Stian, han vet dä mesta.

//Majo

T-F sa...

Äkta steel-city huligan.

Gillar att vara naken, kommer farande i en jävla fart på bmx, duktig drinker, bra människa (läs dålig), motorcyklar, tatueringar, familjefar...

Helt klart en förebild för mig, förgyllt många bmx-dagar i Gävle och avesta!

Måste passa på att tacka majo för allt han varit med och styrt genom åren, avesta-jams, trips, rock n roll clothing...

Tack för jeansen också!

Lite blödigt och långt inlägg men men.

//adam

Mike sa...

Finns inget negativt att säga om Majjo, skulle vara att han är en pain att ha med på akutmotagningar då.

Betraktaren sa...

Rigmund...den bilden.... jag får ärr för livet.

Det verkar som om det är fler än jag som gillar dig Majonäsen.

Anonym sa...

Jag tackar för dom fina orden!

>Adam: jag har inte fått nå byxor av dig men många goa minnen(o minnesluckor)...

>Mike: jag är för evigt tacksam för all hjälp. Dä finns roligare sätt å spendera en helg på än å släpa en trasig, full å lätt upprörd masjävel fram å tebaks te akuten. I owe u one!

>Betraktaren: Å jag gillar dig!
Bilden kan ja tyvär inte förklara, säkert inte Riiga heller. DT kanske vet nått? Men ibland kan öl å uttråkning leda till underliga ideér.

Finns säkert ett par intressanta bilder till nånstans!?...

Ha en fortsatt dag

Rigmund III sa...

om bilden kan sägas att vi båda blev utkastade från en the rock senare den onsdagskvällen...