torsdag 3 februari 2011

På begäran

Rigmund III (Manboy) vill att jag ska kommentera Ludid brand. Självfallet ska jag göra det.
Den sög! Ha ha nä den var väl charmig. Vet ju absolut inget om det. men det känns lite Cinema Wheels liksom. Ta de bästa åkarna just nu. skapa en produkt som inte är bättre än någon annans och förnöj din omvärld med webedits.
Det var nått konstigt MTB inhopp där som jag inte gillade (inte Adam 22 heller) men annars var väl höjdpunkten när UPS gjorde flipfakie till att trycka kuken mot styrstammen. Kul att se lite TofSimon också.

För framtiden så bör ju både produkterna och web editsarna och ev DVD hålla ruggig klass med den uppställningen. Ta in Jeppa från SKPG på teamet och gör en snygg långärmad tröja så är ni en bit på väg.


Lucid - The Family from lucidbrand on Vimeo.

1 kommentar:

Jeppa sa...

Då jag ser detta som en ytterst trevligt komplimang så måste jag få tacka!