måndag 12 september 2011

En stor jävla jätte post!

Jag ligger lite efter med bloggandet så jag dundrar på med en stor och lång (och hård ) post istället för flera små.
Summer Cunt Fredrik Melin. Melle (kallas han antagligen aldrig för) är grym och solid. Men faller lite på samma grepp som Ludvig Oscarsson. Det blir one trick monkey över hela skiten. Eftersom de är så bra skulle man vilja att de tänker ut ngt lite mer fantasifullt än vad vi får se. Är man så vass på barre som Melle så finns det ju inga gränser för hur mycket skumma trick man kan skapa. Skärpning!

Summer Cuts - Fredrik Melin from Samuel Segawa on Vimeo.


Summer Klutz Harry Lilja. Man kan se vilken typ av åkare Harry kommer att vara om några år. Då kommer han vara en style-cat med några circustrick i påsen. tresextio nohandern var ju bestialisk och sista transfern var fräck. Plus att jag uppskattade poolbilderna. Men sämst hitills.

Summer Cuts Harald Lilja from Samuel Segawa on Vimeo.


LuciB Jacob Nedler. Är han inte lite lik Mike Taylor? Kul att se en broms även fast han inte gjorde några bromstrick. Tailtap gills inte. Först märks det ju tydligt att det inte är Bergman bakom spakarna, filmningen är lite...sisådär. Men jösses jesus i bajset vad han kör. Sist jag kommenterade en Nedler edit så tyckte jag att han kunde bättre. Och självaste Adde Malmberg klev in och tyckte att jag var dum i huvet. Här är ju nivån smått brutal. Men en liten skopa ska du ha Jacob. Du får samma som Melle Melin.
Alla dessa skills och egentligen bara tricks som Pat Casey gjorde förra säsongen. Du är en best! Kom på lite nytt.

Lucid - Sunny Days with Jacob from Lucid Brand on Vimeo.


Som avslutning en screencap från The Jocke Olsson Show

3 kommentarer:

Anonym sa...

vart är coverup från skogåsjam?

Anonym sa...

rolig blogg men kom igen. lite fler updates för helvete din lata jävel

Betraktaren sa...

Jag är inte lat jag är upptagen:)
Skogås ska jag berätta om när det kommer en edit värd namnet.