fredag 9 september 2011

Lugn bara lugn!

Komplett recension av Fredde Melins Summer Cunts och Jacob "the Jewler" Nedlers LuciB edits kommer men det inlägget är ett kärleksbarn med mycket åsikter och konflikter som ömt måste vårdas fram.

Så vi går rakt på Andreas Ollaalltibutikens Fox edit. till att börja med är han inte med på teamsidan. Jag menar inte att han inte kör för dem bara att det är lite dåligt av Fox.
I övrigt var det väl en fräck edit. Mycket hög ambitionsnivå men egentligen inget som jag inte har sett Olla göra förut. Och avslutningsvis så är det nog ingen som tycka att det är en 540till fakie. Det saknas väldigt väldigt tydligt minst 90grader.

5 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad han kör riktigt bra alltså. 540 var nog inte meningen fullroterad eftersom han säkerligen vill landa i banken. aning underroterad ändå dock. tycker olla kör skitbra hela editen. väldigt kul att kolla på.

adam. sa...

Håller med föregående talare, det var riktigt bra. Genomarbetad och varierad edit! Tycker jag iallafall. Fett.

Reine sa...

Jävligt bra åk! Kan inte komma på att jag sett nån svenne göra wallride på lastbil på detta sätt förut? men jag hatar verkligen broder daniel!!

konsp sa...

editen gjorde inte riktigt låten rättvisa tyvärr. beror mer på att det är en jävligt bra låt än att åkningen var dålig dock. clean edit en del riktigt schyssta lines o spots men lite långdraget blev det allt....

Olla sa...

http://www.youtube.com/watch?v=Lfv31L4IwWI

om du lika gärna har åsgen igång så såga denna med ?