tisdag 20 september 2011

Eru bög eller? Bög!

Det var inte förrns jag tittade igen den här lilla filmen andra gången som jag fattade att det inte var en "Summer Cuntz" film. Jag är ju konspiratoriskt lagd (Det var Nya Zeeland som låg bakom 9/11) så jag undrar mig ju om det är så att Adde inte är  Child connected längre?
Hur som så musklar sig Adde tvärs igenom ett gäng svåra och stora grejer. Min favorit var ju räcket till över med stort Ö. Redigt ballt stunt med tanke på fart höjd osv, pro-style. Bangern var ju faktiskt just en banger den här gången också.

Men en liten reflektion som inte har med Addes mad-skilllz att göra. Varför ler han hela tiden? Är han bög? Eller är det så roligt att göra tresextio utför idiotstora trappor?

Sen vill jag att ni kollar in Summer session cut efter bara för att få en referens hur musklig och...eh...  stil han har. Jämför med TofSimons eleganta manualer och grinds.


Simple Bike Co, Carhartt - Adrian Malmberg summer 2011 from Samuel Segawa on Vimeo.



Summer Cuts - Session from Samuel Segawa on Vimeo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan väl knappast varit Samuel bakom kameran hela tiden? Blev fan yr av allt skakande och flängande i början av editen. Annars en ruggigt bra edit.

Anonym sa...

kärlek?

Anonym sa...

du har rätt ang. adrian. no longer a child.......