måndag 9 augusti 2010

BEACH!

Kollade på CTRLdvd:n för en stund sen och kan inte låta bli att undra följande:

VARFÖR ÄR INTE BEACH SPONSRAD?

Jag menar kolla den delen. I särklass den bästa från en svensk åkare i tiden på...någonsin?
Om jag inte har helt fel så hade han nån deal med Rite.se för ett tag sen. Vad hände med den? Vill han inte ha spons? Är han omöjlig att ha att göra med? Om svaret på frågorna är nej så uppmanar jag Child att ge sätta honom på teamet! Och sen kan väl Skogås-Jens, Grynet, Axel Parke mfl och till och med Adrian ge bort era deals honom!

9 kommentarer:

Grünet sa...

Jag vill då snabbt påpeka att jag "sa upp mig" från Simple redan i vintras. Just för att jag tyckte att det fanns folk som förtjänade det bättre...

Betraktaren sa...

Bra gjort. Visste ja inte. Som Stenmark sluta när man är på topp typ. Följ GrÜnets exempel barn!

Anonym sa...

han kör för child. bra betraktelse där....

Beach sa...

Jag HAR en sponsor! 06BMXParts!

Jag är inte sponsrad av Child men är ett Child-Wannebe.

Daniel Engdahl sa...

Jacob hade spons från rite när jag drev det. Som jag förstått det så var det inte riktigt lika roligt att ha det efter att jag klev av, troligtvis eftersom rite då inte skulle ha något team och tyckte det var onödigt. Dom verkar dock ha ändrat sig det senaste kan man ju säga.

Betraktaren sa...

Ahh 06-bmx- Det var typ det enda stället jag inte kollade. Men då hade jag rätt om Child iaf mooahahahaha! Nize, det skulle ju vara kul att känna till alla smuts om brytningen mellan dig Rite. Säg till om du vill skriva så lägger jag ut.

Anonym sa...

han kör för child.

Betraktaren sa...

Kära Anonym. Så vida inte Beach eller Child säger att han gör det. Så går jag på Beach egen tidigare kommentar och anser att han inte kör för Child. Han borde göra det, med lön tjänstebil och bonus för varje levererad tooth-hanger 180 nedför räcken.

Beach sa...

Lol, jag älskar alla anonyma kommentarer, de är de bästa! Och det kommer nog bli bättre och bättre ju längre den bloggen finns.