torsdag 12 augusti 2010

Jag erkänner!

Bloggdöden är ju ett inlägg utan bilder men jag hittade ingen bra.
Jag satt och retade upp mig lite på likriktningen inom BMX hur alla följer diverse trender. Men sen tog jag mig en ordentlig funderare och insåg en sak.

Jag är också en trendhora! En lindrig variant som Julia Roberts i Pretty woman typ. Inslänngd i det lite av misstag så där, ett hjärta av guld egentligen. Inget spermagurglande sprutluder som kör utan gummi för 100:- extra.

Jag har gjort mig skyldig till små styren, stora styren, lägre och lägre sadlar, tajtare och tajtare byxor, färg combos som har varit rätt i tiden, mössor, kepsar, varumärken etc. Hade jag vart snabbare på att lära mig trick så hade jag antagligen spytt ur mig no-handers med händerna rakt ner och footjam-vaders också.

Sen kom jag på att alla är trendfnask. Finns nog ingen som är helt opåverkad. Men det är kanske det som är utveckling?

Imorgon blir det lite naket och Martin DT

4 kommentarer:

Beach sa...

Hämligheten ligger i att antingen vara så snabb så man redan har passerat trenden när den kommer eller så trög att när man väl tagit till sig trenden har andra redan glömt den.

Anonym sa...

synd om dig, trendbög

Beach sa...

Det är bara att suga o svälja!

Betraktaren sa...

Jag har nog mer varit åt det tröga hållet...
Mig är det väl inte synd om? Jag har ju insett att jag är lika styrd som alla andra, och jag har en blogg där jag klaga över det.