måndag 23 augusti 2010

Skogås!


Nu är det snart dags för skogåsjamet. Man undrar ju som vanligt vilka tricks och spektakel man kan få se.
Flip och flair är ju vanligt nu men kammer vi få se en Frontie? Flipwhip? Kommer GrÜnet äntligen sätten en 540wallride? Offpringmannen, dubbel decade? Kliver det fram en ny förmåga, eller vinglar Adde Apa in på första plats igen?

Jag har en önskelista:

* Beach måste göra ngt till X-up landning.
*Jeppa han rastafarin från SKPG rocket 180 ner för eurot.
* Lill-Jocke (borde han inte byta smeknamn?) på med hanskarna som om det var Yogurth days.
* Jens som kör för Colony/rite barspin till hang 5 tack!
* Alla över 30 kan ge fan i att bryta något, eller 720:a sig till sjukan.
* Riiiiiiiiga Candy bar till nac nac kanske, allt medans nynnar på sin hitlåt Manboy.
* DT.....
* Sen har jag höga förväntningar på allt och alla efter alla tuffa webedits.

Och om möjligt snälla snälla undvik att footjama allting hela tiden. Jag kommer att ha ätit en stadig frukost och jag vill inte spy upp den.

2 kommentarer:

Rigmund III sa...

jag var nykter fadder till kl 03.15 istället... bajsmacka.

Betraktaren sa...

Det låter som om du hade haft roligare på X-games eller Skogås jamet som det heter på svenska.