tisdag 17 augusti 2010

Länge sedan!

Det var länge sedan jag uppdaterade, men även jag har annat för mig ibland.

På bilden som jag har kapat från TheShape ser ni Martin DT. Sen är det lite snyggt klippt och klistrat i paint så att man lite god fantasi kan tycka att det ser ut som om han fistar en naken karl i röven.

Men det är inte därför han är på bild, fast det är lite kul att fundera på om han har några sådana böjelser.

Jag har ju sett honom cykla en del. Både på film och IRL. Han är svinbra! Men han är ju ganska dålig på tävlingar. Tävlingsnerv? Ointresse? Om det är dåligt psyke bara så startar vi en insamling så en psykolog kan räta ut honom. Jag tror nämligen att han kan sopa banan med Adrian Apa om han får till det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

tävla är lame, men det förstår du nog om några år....

Betraktaren sa...

Bara om man förlorar! Nä men allvarligt så visst kan man tycka det. Men detta är en en teoretisk övning. En psykstabil taggad DT vs Adrian vem tar hem det? Eller så drar vi ner kallingarna och mäter snopparna på dem och så är det klart.
Men vi återkommer om några år så får vi se vad jag tycker är värst tävlingar eller amrikaniseringen av språket.

Anonym sa...

tack för de fina orden!
nej jag har inga konstiga böjelser vad jag vet. sen vet jag ju inte om du vill att jag ska ha det? ne men det är kul att skämta om... det mesta?
när det gäller tävlingar så är jag sjukt dålig på att hålla standarden pga många saker, en av dem är ibland tävlingsnerverna som är dåliga och den andra är att jag redan har tänkt ut ett eller två åk och jag brukar alltid eller väldigt ofta tabba mig på kanske första eller andra tricket och då blir jag för förbannad på mig själv för att kunna komma ihåg vad jag ska göra.
Martin DT

Betraktaren sa...

Självaste herrn! Man tackar för att du läser.
Aaah det planerade åket som skiter sig pga först tricket. "Its a classic"

Ja ja om du kör i Skogås iår så kommer jag heja på dig.

Mike sa...

Länkad till från http://fortytwobmx.blogspot.com/2010/11/dt.html