torsdag 11 november 2010

Fint besök

bergman sa...



bergman försäkrar er att det inte blir några "burns"






10 november 2010 22:07



Jag tolkar det som att Samme själv har skrivit detta.
 
Jag tackar "bergman" med hela mitt hjärta över att det inte blir några burns.
För övrigt stod jag som en förståndshandikappad och glodde på det material som snurrar på Burger King. Det såg la braaa ut. Men vi ska inte börja suga varandras kukar riktigt än, utan vi väntar tills filmen faktiskt är ute och återkommer med en recension.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på att introt i filmen kommer innehålla mycket slowmooo. What's up med att alla BMX-filmer innehåller ett intro där allt är överarbetat, sedan är resten av filmen ihopslängt av skakiga fisheye-klipp?

Jag tror och hoppas att Sammes film inte kommer falla in i det mönstret!

Betraktaren sa...

Risken för "Bro-cam" är väl rätt liten hahaha