torsdag 11 november 2010

Tänk om stilpolisen kommer och tar dig?

Han är ju duktig...Riktigt vass på barspin också. Men tyvärr sitter pegsen på fel sida.
Det gör iofs "Lill"-Jockes också. Och Addes. Men Van Von Kuiji är en sån jävla style-cat i övrigt så det blir värre på honom. Annars har jag väl inget att klaga på direkt. Men tänk på det kids kör ni smooth och stylish i övrigt så måste ni ha pegsen rätt. Kör ni trick baserat och lite muskligt som Adde eller tricksigt och lite..öh allmänt åt fel håll som Jocke är det ok haha. 3 pegs är fel oavsett! Själv kan jag inte använda mina så jag står över bedömning


Christoffer van Kuijl höståkning! from Peter Eriksson on Vimeo.

10 kommentarer:

den inre kretsen sa...

Din anonymitet är snart röjd, du avslöjar dig ständigt och vi vet snart vem du är. Men snitches get stitches och vi gillar bloggen så du får fortsätta.


mvh.

Betraktaren sa...

Presic som alla stora superhjältar/superskurkar så kommer man till en pukt i karriären då masken åker ev inför allmänheten. Hoppas bara att jag hinner med lite till innan.

Är du Alfred till min Batman? Mary-Jane till min Spindelman?

kretsen sa...

Mary Jane all day

Den inre kretsen sa...

Om vi nu vill att du publicerar fler fina betraktelser med hög nivå, hur går vi till väga?

Betraktaren sa...

Tipsa via mail är alltid en variant. Jag betraktar och kommer med åsikter men ni får inte bli lessna i kretsen om jag inte tycker likadant. Men för tillfället är jag blogg-högvarv så ni kanske blir nöjda ändå

kretsen sa...

Vilken jävla mail?

Anonym sa...

När blev trepeggat så hemskt? Själv startade hojja seriöst då trepeggat var da shit, då folk inte ville grinda på båda sidor men crocked grinds var superinne.
Jag står för att två starkare pegs på rätt sida med en lättare "lite då och då" peg på andra sidan är min favoritsetup

Betraktaren sa...

Hemskt och hemskt. Min hang up är ju att plötsligt en dag så verkade det som om alla stora street namn hade daskat dit en extra frampeg. Precis som det har gått vågor när varenda känd bmx:are river av bromsen. Josh Harrington som för övrigt är så bra så att man gråter gjorde både och. Ha vilken peg setup du vill och skit i vad jag tycker. Men det kommer säkert fler plötsliga grejer som jag kommer reta upp mig på

Mike sa...

Har för mig att Josh harrington haft 3 pegs väldigt mycket längre en han varit bromslös! Han har ju länge gjort massor med galna x-up grinds! Sorgligt är det att han tog av bromsen dock!

Betraktaren sa...

Du har ju helt rätt när jag tänker efter. De 3 trixpinnarna har han ju kört ett tag...