fredag 12 november 2010

Sexualutbildning

Eftersom jag tillhör generationen som har fått min sexualutbildning via internetporr så har jag haft en fundering. Knullar män med hästsvans bättre?
Många downloads har ju visat svettiga hästsvans/tofs prydda män svettas och stånka och gnissla tänder på div välpumpade brudar. Det har liksom skapat en tvångstanke att jag måste skaffa en tofs för att bli så där riktigt grym i sängen.
Nu ser jag dessutom att om man har tofs så är man riktigt grym på BMX.
 Fuck it jag börjar spara idag!


TOFS NOTCH EDIT from TMLTech on Vimeo.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror betraktaren börjar bli lite skraj för att skriva elakheter, i rädsla för att man kommer luska ut hans identitet!

Betraktaren sa...

Fanns det något elakt att skriva om avanstende edit? Jag hittade inget iaf. Men om du har något så kör hårt!

Anonym sa...

de ser bögiga ut

Sanningen sa...

Må så vara fallet, det ena kör skytteltrafik mellan krogen och hemmaplan med gussar iaf.

Betraktaren sa...

Ha ha ha! De ser Bögiga ut, skönt låg nivå. Mer sånt! Men nu blev ju jag nyfiken vem av dem får knulla så mycket? Måste veta för det verkar ju ligga något i mina ideer om att man knullar bra (ofta) om man har tofs

Mike sa...

Fan, jag som precis klippte mig...

Tumulttofsen sa...

No one on the corner got swagga like us...

Anonym sa...

Tror ingen av dom får ligga desverre