fredag 19 november 2010

Nosebonk på Ollonet.





Klas LöwsBeer airar med nöd och näppe över den gigantiska lila kuken i Skogås. Adrian blir direkt slak, och lillkillen till vänster får sitt första jättestånd.

Men nu kommer det jag egentligen funderar över. Har någon något gott att säga om honom? Att han antagligen har varit Sveriges bästa BMXare vet jag ju. Men mina få kontakter med honom har väl gått sådär.
Grining och osocial uppfattar jag honom. Googlar man honom finns det tydligen en Facebookgrupp för de som hatar honom. Skämt?

Men eftersom som han är så jävla grym på att hoja (han lyckades ju aira över kuken) så vill jag höra allt gott ni har att säga om honom.

9 kommentarer:

Rigmund III sa...

kuk-jon får kuk även..

gästfrihet - om än grundat i ett allmänt ointresse för vem som sover på hans soffa, så länge personen inte stör honom

Jezza / TMLTech / M.L.H. sa...

Smart och har humor. Enda riktiga punkaren jag träffat. Han har ingen attityd, han är Klas. Världsmästare i BMX Köln 99 tror jag. Gav fingret till domarna när de ville att han skulle försöka sin banger igen hahahaha

Grünet sa...

Lite osocial men omöjlig att inte tycka om på nått sätt

Anonym sa...

grunet>WORD

Betraktaren sa...

Mer mer! Det här var ju lite spännande! Hittils är det ju bara lovord (typ)

Rigmund III sa...

ja du efterlyste ju endast det goda? :)

Betraktaren sa...

Ja sant haha.

Majo sa...

Vad man än tycker om Klabbe så är en sak säker. Man slipper skitsnack.
Han säger dä han tycker vare sig dä ä positivt ällä inte.
Kan du inte hantera sanningen så kan du inte hantera Klas.
Tror han saknar det däringa "sociala fjäskfiltret" som dom flesta människor har.
Dä är nog dä som ja gillar mest mä KLas. För när han väl säger nått positivt ällä ger beröm så vet man att dä kommer från hjärtat.

Betraktaren sa...

Nuff said!