tisdag 8 mars 2011

AROS knullar BMX

Vilken förmiddag! Knappt har jag fappat färdigt åt tanken att få komma ut och rulla mig i gruset efter Stor tonfiskens Roasted 2 del innan jag får syn på nästa roliga grej.

ArosBMX har fått upp en ny blogg och en ny edit. Sorry Lars du hamnar på plats 2 i feelgood eftersom det är inomhus åkning. men bra gjort. Jag hde fått för mig att du var nån slags ice-grajnd kung. men jag ser ingen ice i editen? Nåväl njut av Lars apelsinfärgade hoj (3pegs...aj aj) och hans lite slappa stil.
Och kolla in http://arosbmx.blogspot.com/ där jag hoppas att det manglas ut edits i mängder när våren kommer.

3 kommentarer:

AddieL sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

du borde ha en mail som man kan tipsa till!

Betraktaren sa...

Jag har en mail.
bmxbetraktaren@gmail.com