måndag 14 mars 2011

Man har ju hört talas om pre-cum...

...men vi får nog lägga till termen pre-spring till ordlistan. Så här på för-våren verkar det spritta i både kukar och edit-makare. Här kommer en samling av det jag har sett den senaste tiden.

Aros är ute och halkar i grus och hundbajs (det finns mycket hundbajs under snön) SOL!



CP MT och Vinkeln (vilka namn va?) drägglar och har nervskador och gör barspins i mängder



Power of the Betraktare! Pegsen sitter på rätt sida! Von Kuij kan manual 180:a din mamma! Först i SWE med manual 360?


Coffe eDoggo Edit from Peter Eriksson on Vimeo.


"Death Life" Dödar Hoforsparken. jag kännde inte igen en käft men den var varierande men sköj.


DETH-LIFE den första from Peter Eriksson on Vimeo.

6 kommentarer:

det var bättre förr sa...

eeeee jag gjorde en (kackig) manual 360 ca 2005.

Betraktaren sa...

Finns det film alt massvis med vittnen? Tyvärr kan jag inte ta en sådan kommentar på allvar. Det behövs filmbevis, vittnesmål eller att du med ditt namn på någotvis kan underbygga en sådan kommentar.
T ex om Älgen eller Andy Lindkvist skulle säga: Jag gjorde tailwhip tailtap 360 på spine 1995. Då är det trovärdigt med tanke på deras åkstil skillz och ålder.

Skulle t ex Axel Parke säga: Jag gjorde 360 nosepick över spine 2001 skulle jag tvivla eftersom han är för ung. Inte har visat tendenser på att kunna det idag osv osv.
Jag vill Tro dig men backa upp det tack.

Anonym sa...

Bara deth-life coffe som är duktig nog

Rigmund III sa...

eller så behövs det erfarenhet nog att förstå uttrycket intet nytt under solen?

Grünet sa...

Jag har en på film i Torleif & the hunters från 2004. En schysst + Tillförlitliga vittnen på ett par till. Om allt Ranken får till det så kan jag länka till en snart.

Mike sa...

Skit i vem som gjorde manual 360, ingen som såg sista editen "death life"? Var ju stört bra!