fredag 25 mars 2011

Jag hade också dragit till tropikerna


Tnx Jimmy för bilden



Jaha då var det dags att släppa iväg Erik Lindgren intervjun. Ett par roliga svar och ett par oväntade. Kanske skönt för Grynet att det inte blev den 3:e på raken som vill att han levererar en part under 2011? Eriks ide är roligare. Men tveksamt hur genomförbar den är haha.
Läs och njut och åk sedan in och handla upp hela veckopengen/socialbidraget/barnbidraget imorgon Lördag!

Och om någon är i Berlin i helgen skriv det i kommentarerna så går vi på horhus tillsammans.
(Mina frågor i färg)


Vad är Childstore STHLM och hur blev det till? (vad det är fattar vi ju men berätta lite om processen att att öppna nytt)


Childstore Sthlm har varit på gång på riktigt sedan september förra året.

Processen kring det har varit omtumlande och jag har lärt mig att hata byråkrati.


Vilken tycker du är den bästa och sämsta tillverkaren av cyklar och cykeldelar?

Det finns många som gör bra produkter så det blir svårt att säga någon enskild, men Odyssey och Mutiny är märken som ligger mig varmt om hjärtat.

Dom sämsta är väl typ biltemas cyklar kanske...


Finns det någon inom bmx (worldwide) som du skulle kunna tänka dig att slå på käften?

Nej.

Bonusfråga: Vem har hjälpt till mest med nya butiken?

Robert Källström, Simon Lindahl och Jesper Stern


5pers som du skulle vilja hänga en vecka på Woodward med? Bara ni där.

DT, Jeppe, Robban, Jens, Majo och Torsten Flinck


Bonusfråga: Du har vunnit dirttävlingen i Skogås en gång. Hur glad blev du?

Den vinsten var lite bitter då Klas inte var med.


Vilken svensk bmxare tror du har störst snopp respektive minst snopp?

Har ingen vidare koll på deras penisar men Lill-Jocke har i alla fall den största fittan.


Bonusfråga: Du verkar gilla tatueringar. Beskriv en tatuering du tycker är tuff men inte vågar göra. Samt vilken svensk BMXare skulle du helst vilja se en tatuering på?

Jag har gjort dom som jag inte vågade. Och jag tror att Döskallen skulle passa i ett specialized s på bröstet.


Om du fick välja ETT trick som du fick lära dig helt gratis vad skulle du ta?

720 kanske


Nämn en svensk åkare som du skulle hooka upp om du startar ett STHLM team.

Det få du vänta och se om det blir av.

Vem vinner i ett slagsmål mellan Jimmy "Ejectbmx" Röstlund och Manboy (Peter Rigmund III)? Vinnaren går vidare i en stege där Andy och Klas redan är vidare.

Jag har själv slagit Peter en gång men aldrig Jimmy, så det får bli Jimmy


Vilka svenska bmxare vill du se en riktigt ordentlig video part med under 2011?

Adrian och Klas i en co-op part


Vem vill du inte se en videopart med under 2011? (svensk eller utländsk)

Har inget svar på den... Lill-Jocke kanske.


Vilken är din drömkund i butiken? (utveckla gärna)

Någon med mycket pengar?


Vilken är din mardrömskund i butiken? (utveckla ännu hellre)

Någon som anser att det är mitt fel när dom gör sig illa på saker dom köpt här. Och Lill-Jocke.


Bonusfråga: Om Falnäs (stavning?) ringer upp och säger att nu jävlar skall Childstore börja sälja rollerbläjds! Biter du ihop och säljer eller bränner ner butiken och åker till tropikerna för försäkringspengarna?

Har svårt att så hur det skulle hända, men jag skulle nog dra till tropikerna.


Och slutligen vem tycker du att jag skall intervjua härnäst.

Lill-Jocke

2 kommentarer:

Namn sa...

Like A Boss http://www.youtube.com/watch?v=NisCkxU544c

oscar sa...

mycket episkt.
torleif for president!