tisdag 1 mars 2011

Tell-lie-vision

Ett nästan klassiskt grepp är att gå ut att filma en hel drös med bangers/hammers och släppa ut dem på nätet benämnda som leftovers från en kommande part. Sen att det aldrig dyker upp nån part hinner man ju glömma eftersom det rasar ut ca 25 feta webedits om dagen. I den eminente Beachs fall så har han redan haft 2 parts iår och spotsen, hojarna, kläderna etc stämmer ju in fint på att det faktiskt är oanvänt material.
Men snälla kära ni! Vissa av klippen var ju rejält mycket fetare än CTRL dvdn. Åkmässigt hade de ju platsat i Classic Childstore åxå (Bergman hade antagligen inte släppt igen sudd och kameravingel). Jag vet ju bäst, och jag hade med vetskapen om att dessa hammers låg på hårddisken klippt annorlunda.
Vad kommer här näst från CTRL lägret? Badjos leftovers kanske som om trenden håller i sig skulle vara fler och bättre än de i filmen? En samling bangers på Ollaalltibutiken?
Nä det här var illa. Filmen var ball som den var men den hade ju kunnat vara bättre.


Leftovers Beach 2009 from jacob jansson on Vimeo.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är väl ändå leftovers från CTRL filmen, eller?

"Leftovers från CTRL filmen 2009. Har inte lagt ner någon möda på den så ta det chill!

/Beach"

Känns ju lite.....

Anonym sa...

beach är skitbra, sluta gnäll.

Betraktaren sa...

Skitbra?
Han äger, UPS har inte en chans. Min poäng är att hans CTRL och Child parts hade kunnat vara ännu bättre.

Badjo sa...

Förvänta dig ingenting från mig, jag är så washed up man kan bli. Jag är min största kritiker och jag dömer lika partiskt mot mig själv som de japanska domarna i OS, Nagano 98 dömde de utsocknes tävlande.

Betraktaren sa...

Av det jag har sett (som är ganska lite) i modern tid. Så håller jag nog inte med. Hur många andra puschar freecoaster på allvar idag?

Det kanske är med dig som en av mina snällare gymnasielärare sa till mig?

"Du är inte sämre än de andra, det tar bara lite längre tid för att det skall bli som du vill ha det"

Mike sa...

Såg jag preis en nosemanual till no fot? fan vad klockrent! Hela delen var för övrigt riktigt jävla bra!

Betraktaren sa...

Inget snack Beach rulez