onsdag 27 april 2011

Hessling?

Det nya greppet är att börja intervjua sådana som jag tycker är grymma på att hoja.
Vem bättre att börja med än Adrian Adde Apa UPS Malmberg? UPS har ju figurerat en del här i bloggen och fått lite skit för att han inte alltid lever upp till sin fulla potential. Men grym är han, och modern. Han svarade på frågorna från sin mobil hahaha.
Läs vad han har att säga och kolla sedan in den 2år gamla editen som verkligen fick mig att börja se honom som riiiiiiiktigt grym!

Namn: Nils Adrian Malmberg


Ålder: 22 år ung

Sponsorer? Carhartt, Nike 6.0, simplebmx,Childstore, lucidbrand.

Hur länge har du cyklat? Cirkus 8 år.

Att du tycker BMX är kul förutsätter jag eftersom det är grund anledningen till att alla håller på med det. Men vad är det som driver dig till att ge det där lilla extra för att lära dig ett nytt svårt trick?

För det första så tror jag Att jag "pushar" mig själv till tricks jag vet att jag klarar av, kör inte på hucker taktiken direkt. Men vad som driver mig till att lära mig nya tricks vettefan, kanske att man får credd av polarna:p

Hur är det på skadefronten?

Ont i min satans tumme:(

Finns det några trick du tycker är fula och dåliga och inte vill lära dig?

Oppo 180 över wheelchair railhops tycker jag är onödigt å halvsnyggt

Har du någon inriktning du medvetet kör på när det gäller nya trick (tech, hopp, osv)

halvtech streetpark åkning! Där tycker jag det är roligaste att lära sig trick

Har du ett drömtrick?

Snabba frontflips är nog fan ett drömtrick! Fatta att kunna langa fronties över typ funboxes.

Vad har du offrat (skola, jobb, brudar etc) för att kunna cykla maximalt?

Jag har nog offrat ganska mycket tror jag. Halvambitiös i skolan…något jag ångrar lite idag!

No Homo men vilken svensk BMXare tror du får/har möjlighet att knulla mest?

Hessling

Har du fått några fördelar med det motsatta könet för att du hojar?

Nej absolut inte! Kanske ibland…

Räkna upp 3trick du skulle vilja filma och på vilka spots (trick du kan men spotsen behöver inte vara i Sverige)

Gap från lilla bowlen i Björnsan till toothpick hopover på räcket, sitter å kollar på det nu! Icegrind hopover bar på nått nice flatbar! Det här är svårt men kanske doubleflipp tuck no niddli.

Hur är det med tävlingsnerverna?

Sådär. Alltid nervös innan tävling men brukar skärpa tä mig när jag droppar in!

Hur viktig är utrustningen för dig? Alltså måste hojen dojorna byxorna mm kännas helt rätt eller kan du köra oavsett?

Jag älskar när cykeln är dialed med cyklar ofta på rappel båge.

Vilken åkare ger dig mest inspiration?

Kanske Zack Gerber. Han gör galna edits

Mardrömsmotståndare (svensk) i en omgång B.I.K.E?

Obbe i usala rampen

Om Betraktaren dissar en edit du har gjort hur reagerar du?


a) Blir ledsen


b) Skiter fullständigt i vad en anonym bloggarjävel tycker


c) Blir arg och laddar på mer till nästa edit

Inget av det men om jag måste svara vilket jag antar att jag måste så C

Ordet är fritt om du vill lägga till något mer.

Jag sitter i björnsan och svarar på min tele så jag orkar inte skriva tack skiten! Men jag kan tacka dig och hoppas du fortsätter blogga för det är fantastiskt roligt :) PUSS
 

Adrian Spring edit. from adrian malmberg on Vimeo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hessling Jr
Von Tystnad
Kapten Ljudlös
All hail the Hess!

//Majo

Rigmund III sa...

förstod ca ingenting av trick-namnen men så är jag ju inte direkt up to par med addes åkning...