måndag 18 april 2011

Som att se färg torka

Ja det finns väl inte mycket att säga egentligen. Skit duktigt åkare + skit duktigt filmare/redigerare = tråkigaste editen på länge. Jag KRÄVER att en kille som som kan köra så där bra och en filmare med så mycket skillz som Bergman skall producera något roligare. Helt seriöst så började jag kika på en söm som håller på att spricka upp i ett par av mina favoritstrumpor i stället för editen. Hoppas det inte blir hål...



Lucid - School's Out from Lucid Brand on Vimeo.

6 kommentarer:

pontus sa...

den var ju fan skitbra!

Mike sa...

Tänker inte kommentera detta alltför mycket då det inte är min typ av åkning (vad jag uppskattar att se) men bangern var iallafall riktigt grym.

Sedan är väl Nedler inte så gammal heller?

Betraktaren sa...

Allting är ju grymt. Men han är 10ggr bättre än vad hag någonsin kommer bli redan nu när han är 12 (?)så du måste det vara tuffare än lite standard park åkning. Han kan säkert dra ut och göra om alla tricks i hela editen vilken eftermiddag som helst.

Vrid upp!

Alvin sa...

Ne nu blir jag besviken på dig, editen är ju sick! Dina argument håller inte

adde sa...

Killen slet som fan för varenda trick i den där editen!! Risigt betraktat

Betraktaren sa...

Men Adde menar du att han är sämre än jag tror att han är? Jag får för mig att detta är trick han sätter regelbundet?
Alvin, läs det jag har skrivit en gång till. Jag hjälper dig. Editen är sick. Top notch osv. Men jag tror att han kan ännu bättre. Så jag hetsar på för att få se hans fulla potential.