onsdag 6 april 2011

Rulla gubbe! Rulla!

Som ett litet förtydligande så är jag helt sjukt seriös när det gäller den kommande smash-hitten
"Gubbrull i det fördolda".

De här åkarna: Euro Neyer, Peter Grünfeldt, Patrik+, Beach, David Öst (halvgubbe men heldoldis), Reine, Andy, Jimmy Röstlund, Älgen, Mackan, Mike Bike, Skogåsmicke, Tobbe, Micke Frisk, Majo, Badjo Älgen, Jonny Pitt, Johan Fahlnaes, Erik Lindgren och Döskallen.

Skall i största möjliga mån filma 10klipp före 1:a Oktober. Om ni inte har 10st som ni är nöjda med skicka de ni gillar. Har ni 40klipp ni är nöjda med skicka allihop så gallrar Engdahl media bort de han inte gillar.

Om all går enligt plan/förhoppning bör vi kunna knögla ihop det här till en sjukt fet edit framåt vinterkanten.

DVD eller web? Ni som är berörda maila mig era åsikter eller använd kommentarerna. Eventuella klipp ni faktiskt skickar in får ej förekomma någon annanstans.

Som Van Homan sa i en uragammal road fools: "Lets do this!"

12 kommentarer:

Mike sa...

Om du/ni/nån lyckas rodda ihop det där gör ni det jävligt bra ;) Skulle vara sjukt kul att se iallafall, snacka om klubben för inbördes beundran, ingen kid skulle fatta nått :)

Anonym sa...

Hur är Badjo och micke frisk gubbar?
iaf badjo!

Mike sa...

Vilken kompimang till en nästan 30 år gammal gubbe med reumatism! Tack! :)

Anonym sa...

Jag kan göra det..Sen säljer jag min bmx till högstbjudande.

Daniel Engdahl sa...

Badjo ska inte vara med, han är inte gubbe! Kanske lite doldis men inte tillräckligt. David Öst platsar pga doldisfaktorn, det är inte bara gubbar. Sen att det ofta går hand i hand är ju en annan sak.

Jag är också sjukt seriös! Den ska självklart släppas på DVD också, ingen webedit! Iallafall inte till en början. Det kanske t.om. kan bli aktuellt med ett VHS-släpp? ;)

konsp sa...

mannen och ranken känns betydligt mer givna än många där!

Mike sa...

Var väl inte direkt gubbe som var grejen utan detta var väl tt svar på en fråga i Daniels intervju!?

Reine sa...

visste inte att jag var förhandsbokad!

Avslöjandet sa...

Badjo är Betraktaten.

randomtitsbmx sa...

tvek på att badjo är betraktaren

Betraktaren sa...

Stop och belägg nu! Det är ju jag som är Betraktaren.

Unknown sa...

Avslöjandet: Men tjene!