onsdag 13 april 2011

Megan Fox...mmmm

Obligatorisk åkbild.
Betraktar mailen har gått varm med en massa frågor, hot, påhopp och gissningar om vem jag är. Ett kul förslag var att jag skulle intervjua mej själv. Sagt och gjort här kommer en intervju där Betraktaren intervjuar Betraktaren. Mina svar och frågor i olika färger för att du inte skall få huvudvärk när du läser.

Vad är BmxBetraktaren och hur blev det till?


Jag har alltid haft mycket åsikter om lite allt möjligt. Men jag är en socialt tillbakadragen person så jag säger inte så mycket bland folk. Sen en dag i höst/vinter mörkret så funderade jag på en arg kommentar i en annan blogg. Och då föddes iden att skriva under ett annat namn. Jag ville ju gärna ha lite läsare och kommentarer men det har gått över förväntan. Tack där ute!

Bonusfråga: Varför jag är jag anonym?

Var ju inne lite på det i tidigare svar, men 2 grejer är avgjörande.

1. Det är roligare att ingen vet vem jag är.

2. Utan att avslöja för mycket om mig själv så skulle det inte passa sig riktigt att jag i mitt riktiga namn har en blogg där jag dissar grejer och ritar penisar.

Vilken tycker jag är den bästa och sämsta tillverkaren av cyklar och cykeldelar?

Svårt att säga…jag har ju inte provat alla grejer som finns. Men som efter att ha läst Jimmy Röstlunds svar så har jag fattat att många grejer bara är beställda ur nån katalog och förtaget har hängt på sin egen logga. Det suger

Finns det någon inom bmx (worldwide) som jag skulle kunna tänka dig att slå på käften?

Ja absolut! Jag skulle kunna tänka mig att klippa till Daniel Dhers bara för att se om hans fula tandskydd funkar. Jag skulle vilja slå till Majo bara för att få ha vidrört honom. Jag skulle vilja klippa till Älgen bara för att se om jag omedelbart efter skulle fatta eld. Men ingen som jag vill slå på käften för att jag inte gillar dem.


5pers som jag skulle vilja hänga en vecka på Woodward med? Bara ni där.

Ruben, Big Daddy, Jay Miron, Majo och Megan Fox


Bonusfråga: Är jag duktig på att cykla?

Njae, jag är halvbra utan att vara speciell på nått vis. Jag kan inget som i ingen annan kan.

Men jag är jävel på att runka!

Vilken svensk bmxare tror jag har störst snopp respektive minst snopp?

Badjo hahaha Nä jag vet inte. Det har väl surrat lite rykten och kommentarer då och då. Men jag vet inte.


Om jag fick välja mellan att kunna bunnyhopp trixa som Lill Stevie eller köra fort och långt och snyggt som Geoff Slattery vad skulle jag ta?

Båda två.

Nämn en svensk åkare som jag skulle hooka up om jag hade ett team.

Oliver med oranga hojen och Jeppa SKPG


Bonusfråga: Varför alla kukar överallt?

Könsorgan är kul, alla humor som är i könstrakten är kul. Och det är mycket enklare att rita en kuk än en fitta eller bajskorv.

Vem vinner i ett slagsmål mellan mej själv och Adam 22?

Han är ju rätt stor och uppvuxen på New Yorks hårda gator så han vinner nog egentligen.

Men jag skulle smyga mig på honom bakifrån.


Vilka svenska bmxare vill jag se en riktigt ordentlig video part med under 2011?

Jag vill ju se alla som ska vara med i ”Gubbrull i det fördolda” kan inte välja en bara.


Vem vill jag inte se en videopart med under 2011? (svensk eller utländsk)

I princip hela Cult teamet, sen klarar jag mig bra utan Tammy och Laahsaan också


Vilken är min drömvision för min blogg så att den bli sjukt mycket bättre än alla andras?

Jag skulle vilja utvecka den till en större blogg med gäst skribenter, snyggare design etc.

Sen skulle den ju knappast bli bättre än alla andras bara lite vassare i tonen.

3 kommentarer:

Mike sa...

hmmmm, spännande!
Stor fördel att du är anonym enligt mig, då slipper man en massa rövslickande...

Daniel Dhers såg ut som han sparkats i käften innan han skaffade nya gaddar, kanske därför han kör tandskydd? Dyra dom där tänderna!

Betraktaren sa...

Det har jag nog missat. Men hans jävla salivsträng när han tar ut det som man ser på alla Dew Tour klipp gör mig smått vansinnig :)

I ett mail jag fick så var det en uttrycklig begäran om att "inte åka fast" för då skulle bloggen dö.
Fin komplimang och rätt tänkt så jag håller mig i skymundan ett tag till

Oliver sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.